lauantai 4. marraskuuta 2017

Mä oon (kuin) rekkamies...


Tänään, Pyhäinpäivän aamuna kello 04.15 kun istuin työpöytäni ääreen pussittamaan korvakoruja, putkahti mieleeni varmaan kaikkien tunteman "Mä oon rekkamies" - kappaleen sanat. Huomasin, että laulu sopii pienin muutoksin hyvin myös käsityöläisille. Etenkin näin kiivaimpana messu- ja joulumyyjäissesonkina.



  
Tuhansia töitä, valvottuja öitä.
                                                       Viikkoja tiellä, saan asfalttia niellä.
                                                         Silmiä painaa, ei uni anna lainaa.
                                                   Hei käsityöläinen, mikä pitää meidät tiellä?
 



                                                            Mä oon käsityöläinen, messuille kiire...




                                             Mä oon käsityöläinen, vaikka moni saa puuronsa helpommalla.

                                                 
Mikä pitää käsityöyrittäjät teillä ja myyntitapahtumissa? Se, että sinä arvostat ja ostat suomalaisia käsitöitä, jotka on tehty rakkaudella, aikaa ja vaivaa säästelemättä. Kiitos siitä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti